sobota, 21 lutego 2015

Rozdział dziesiąty



Złapałam za klamkę drzwi i uchyliłam je z trudem.Przetarłam zmęczone oczy po czym uśmiechnęłam się na widok zaparkowanego audi pod moim domem,który lśnił czystością jak zawsze.
-Mamo wychodzę!-krzyknęłam głośno w głąb i szybko opuściłam mieszkanie.Zarzuciłam czarne włosy do tyłu i nerwowym krokiem podeszłam do samochodu.Nie zdążyłam złapać za klamkę bo wyprzedził mnie w tym brunet,który natychmiastowo do mnie doskoczył.
-Witam Panią-zaśmiał się cicho i ucałował delikatnie moją dłoń po czym otworzył drzwi auta,dżentelmen!
Bez słowa wsiadłam i zapięłam pas bezpieczeństwa.
-Mam nadzieję,że już się nie gniewasz za wczoraj-ruszył z pod domu.
-Nie no-o co ty-westchnęłam cicho i spuściłam wzrok na czarne spodnie,które miałam na sobie.
-U Bruny było to samo,wy dziewczyny nie znacie się na żartach-pokręcił głową ze śmiechem wpatrując się uważnie w drogę.
Zajęliśmy miejsce w moim ulubionym miejscu,pod oknem..Oczywiśie nie dało się nie zostać zauważonym,w końcu jesteś w kawiarni z piłkarzem Barcelony,mhm..Nieźle,co?
Upiłam bez słowa łyk kawy i zerknęłam na Neymara,który jak mi się wydawło nie wiedział co powiedzieć.
-Więc..-uśmiechnął się nerwowo i zaczął pukać opuszkami palców o stół-O!Jak tam twój chłopak?
Untitled | via TumblrO mało się nie zakrztusiłam słysząc 'twój chłopak'.Przetarłam serwetką mokre usta i zmrużyłam delikatnie oczy.
-No..no wszystko dobrze,a jak ma być-zaśmiałam się cicho i przeniosłam wzrok na biały kubek.-no a Bruna?
-Ostatnio jest cały czas chodzi zła,nie wiem co robić-mruknął pod nosem i przysunął dłoń bliżej mojej.-ciągle  mówi,że jest zmęczona.
-Dziewczyny uwielbiają masaż na zmęczenie-zaśmiałam się cicho i poprawiłam włosy,które opadły na moje czoło.
-Masaż mówisz?-uniósł brew-tylko,że ja nie umiem!
-Neymar nie umie masować?-parsknęłam śmiechem,a on zrobił smutną minę-w takim razie nauczę cię!
-Serio?-poprawił czapkę na swojej głowie i wypuścił powietrze z ust.
-Skoro mamy być przyjaciółmi to ci pomogę..-wybełkotałam z trudem unikając palącego spojrzenia chłopaka.
-W takim razie zapraszam do siebie przyjaciółko.-wstał z krzesła i podał mi dłoń.
-Ale..ale-zająkałam się.
-Pani doktor,niech już Pani nie marudzi-zaczął ruszać ręką przed moją twarzą,wywróciłam oczami i ścisnęłam jego dłoń.



Untitled | via Tumblr

CZYTASZ=KOMENTUJESZ!


----------------------------
Witam was po tak długiej przerwie!
Z góry przepraszam,że rozdział jest taki krótki,ale chciałam was troszeczkę zaciekawić i nie pisać wszystkiego w jednym rozdziale,więc dlatego wyszedł taki krótki. 
Mam nadzieję,że ktoś jeszcze będzie czytał tego bloga.
No i jeszcze raz przepraszam za to,że nie pojawiał się tak długo nowy rozdział:/ 
Do zobaczenia!:*

18 komentarzy:

  1. Kochana boski boski omg szybko next mmm masaz mmv❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny uu bedzie gorąco szyko kolejny ����/olcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest cudowny, zdecydowanie tak!
    Ciekawe co tam będzie się dziać, czy tylko skończy się na tej ''nauce masażu'' :D
    czekam na next kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Chyba sie kroi mała wpadka z paparazzi ;) Czekam na nn!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski ;* czekam na nastepny ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Uuuuuuu :* Neymi będzie masował :3 Liczę, że będzie z 'Panią Doktor' :D
    Czekam na nn :*

    OdpowiedzUsuń
  7. MRY MRY *.* Będzie nauka masażu :D Pewnie paparazzi będą już szykować ploteczki na ich temat typu ,,Kim jest tajemnicza dziewczyna?" ,,Czyżby Neymar zdradzał swoją dziewczynę?" Hmm Nialluś... Czemu nie ma tu Niallusia? :( Mam nadzieję,że w następnym będzie. A więc pozdrawiam gorąco, życzę weny i czekam z niecierpliwością na następny. <3<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tym masazem db hahaha ^^ świetny !^! Pisz next. Nie zależnie od czasu, o Twoim blogu nie da się zapomnieć :* ^^
    Życzę weny kochana xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega *o* życzę weny kochana i nie kończ nigdy tego bloga bo poprostu jest on jednym którego czytam ponieważ zaczęłam go czytać ze względu na to że rozdziały są tak zaciekawione że chce się ja czytać i czytać :*!
    Pozdrawiam Marlena :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej... będzie masaż. Haha.. już tow widzę co tam się będzie działo. Może ją pocałuje może przyłapie ich ojciec Bruny albo ona. Hm... wiem jedno BĘDZIE CIEKAWIE :p Czekam na nexta *.*.*.*.*.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Boski dokładnie nie da się zapomnieć kochana <3 next <3/ lelcia2

    OdpowiedzUsuń
  12. Wreszcie! Mogłabym być zła że nie pisałaś ale nie mogę bo ten rozdział jest boski <3 następny dawaj awwww *.* <3333333/ nel

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeeeest jak dobrze że wreszcie jesteś masaż powiadasz no to ciekawie będzie next szybko i proszę mi już takich przerw nie robić! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Błaaaagam dodaj szybko nastepny bo nie moge sie doczekac next ! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny rozdział, szkoda że taki krótki, czekam na następny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Hah genialny <3
    Długo będziesz nad tak męczyć i rozdzielać ich ://
    Przepraszam że nie komentowałam rozdziałów ale dopiero dziś tego bloga znalazłam <3
    Czekam na next. :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostałaś nominowana do LBA gratuluję. Szczegóły u mnie http://hardermelove.blogspot.com/2015/03/libster-blog-awards-1.html

    OdpowiedzUsuń